Och apropå party…

… ikväll är det äntligen dags för finalen av Beautiful Business Award. Jag borstar just nu luggen, målar läpparna och vässar klackarna för att vara med på prisutdelningen på Rival där Miss Li underhåller på scen och där bland annat Årets företagerska koras. Min röst ligger just nu på Anna Johansson och Lena Hägg från Happy Food, för mat gör mig glad och glad mat gör mig ännu gladare. Årets uppstickare hoppas jag går till Frida Ramstedt på Trendenser, framförallt för hennes vackra magasin på AppStore.

Det kommer att bli en kanonkväll och du kan följa med – från TV-soffan. Kolla in kvällen här

Kommentera

